GLOBALNI IZAZOVI
Ka održivoj budućnosti
Globalni izazovi
Kako povećati globalnu proizvodnju hrane na održiv način? Prema Svetskom institutu za resurse, postoje tri veoma velika raskoraka koje moramo premostiti da bismo proizveli dovoljno bezbedne i zdrave hrane do 2050. godine.
Jaz u hrani: razlika između količine hrane proizvedene u 2010. godini i količine potrebne za zadovoljavanje potražnje u 2050. Procenjuje se da će biti potrebno 7.400 biliona kalorija, što je 56 odsto više kalorija u usevima nego što je proizvedeno u 2010. godini.
Jaz u zemljištu: razlika između globalne površine poljoprivrednog zemljišta u 2010. godini i površine potrebne 2050. godine, pod pretpostavkom da prinosi useva i pašnjaka i dalje rastu dosadašnjim stopama. Procenjuje se da će biti potrebno 593 miliona hektara, površinu gotovo dvostruko veću od Indije.
Jaz u emisiji gasova sa efektom staklene bašte: razlika između godišnjih emisija koje će verovatno doći iz poljoprivrede i promene namene zemljišta 2050. godine. Procenjuje se da će iznositi 15 gigatona ekvivalenta ugljen-dioksida.
Globalno prisustvo
U preko 75 zemalja, naši kupci - proizvođači mesa, ribe, mlečnih proizvoda i jaja - koriste naše proizvode za rast svog poslovanja i doprinose svetskim lancima snabdevanja hranom. Saznajte najnovije vesti sa tržišta na kojima poslujemo.
Naš pregled novostiLokalni uticaj
Na globalnom nivou, praznine koje moramo da premostimo su ogromne. Deluju gotovo nepremostivo. Ali kada se usredsredite na one aktivnosti koje generišu najveći lokalni uticaj, one to nisu. Verujemo u lokalni uticaj. Ali takođe znamo da globalno prisustvo donosi globalnu odgovornost.
Zbog toga smo oko naših poslovnih jedinica razvili naš globalni program održivosti. Tržišta na kojima posluju veoma se razlikuju, kao i pitanja koja su važna u njihovim lokalnim zajednicama. Program se fokusira na lokalnu posvećenost: omogućavanje i izazivanje poslovnih jedinica da definišu ciljeve i ambicije koji ispunjavaju očekivanja lokalnih aktera i stvaraju zajedničku vrednost u njihovim lancima snabdevanja.