De Heus Animal Nutrition jača svoju poziciju u Indoneziji akvizicijom kompanije Neovia Indonesia

03 jun 2020
-
2 минута

Procenjuje se da će se veličina tržišta hrane za životinje u Indoneziji povećavati sa 19 miliona tona u 2019. na 22 miliona tona do 2022. Trenutno stanovništvo Indonezije iznosi 273 miliona, što ga čini najvećim potrošačkim tržištem proteina u jugoistočnoj Aziji. Potražnja za životinjskim proteinima i dalje će se povećavati tokom narednih godina zbog rasta raspoloživog dohotka i populacije, kao i promene u preferencijama potrošača.

De Heus Animal Nutrition (De Heus) je 02. juna realizovao kupovinu fabrike gotove hrane za životinje Neovia Indonesia (PT Welgro Feedmill i PT Wirifa Sakti) od ADM-a. Sa dva pogona za proizvodnju stočne hrane, smeštenim u Zapadnoj Javi i Istočnoj Javi i ukupnim volumenom prodaje od 125 000 tona u 2019. godini, Welgro i Wirifa uglavnom su fokusirane na segmente hrane, za živinu, akvakulturu i svinje. Za De Heus Indonesia, ova kupovina je važan korak u njegovim ambicijama da postane vodeći igrač na indonezijskom tržištu stočne hrane.

Gabor Fluit, direktor Poslovne grupe De Heus Azija: „Nakon našeg uspešnog ulaska u Indoneziju 2018. godine kupovinom kompanije PT Universal Agri Bisnisindo (UAB) u Bekasiju, Zapadna Java, ova akvizicija će ubrzati našu strategiju rasta u Indoneziji. To nam pruža odličnu priliku za još bolji položaj u ključnim područjima stočarstva i akvakulture, u blizini naših postojećih i potencijalnih novih kupaca. "

„Živimo u nemirnim vremenima zbog virusa Covid-19, što je rezultiralo da se potražnja za hranom za životinje lagano smanjila. Dugoročno verujemo da će se tržišta oporaviti. De Heus je kompanija fokusirana na dugoročniji period i posvećena uvođenju nove tehnologije i stvarnog napretka na tržišta na kojima poslujemo, usko sarađujući sa našim kupcima.“

Procenjuje se da će se veličina tržišta hrane za životinje u Indoneziji povećavati sa 19 miliona tona u 2019. na 22 miliona tona do 2022. Trenutno stanovništvo Indonezije iznosi 273 miliona, što ga čini najvećim potrošačkim tržištem proteina u jugoistočnoj Aziji. Potražnja za životinjskim proteinima i dalje će se povećavati tokom narednih godina zbog rasta raspoloživog dohotka i populacije, kao i promene u preferencijama potrošača.

Gabor Fluit: „Od akvizicije UAB-a, De Heus je ponovio svoj uspešan tržišni pristup razvijen u drugim zemljama jugoistočne Azije, podržavajući dalju profesionalizaciju nezavisnih farmera u lokalnom sektoru živine i akvakulture uz pomoć vrhunskih proizvoda za ishranu životinja i praktičnih saveta o ishrani i upravljanju farmom. Pored toga, poboljšali smo proizvodne procese, uložili u tehničku obuku osoblja i započeli izgradnju nove proizvodne linije za akvakulturu i hranu na postojećoj UAB proizvodnoj lokaciji. "

Kay De Vreese, direktor De Heus Indonezije: „Veoma nam je drago što se naš fokus na poboljšanju kvaliteta proizvoda i razmeni najboljih praksi prepoznaje i ceni od strane značajno rastuće baze kupaca u Indoneziji. Nastavićemo sa sprovođenjem naših investicionih planova tokom narednih godina. “

On nastavlja: ​​„Izuzetno nam je drago što možemo pozdraviti zaposlene u Welgro i Wirife kao nove kolege u kompaniji De Heus u Indoneziji. Prepoznali smo Welgro i Wirife kao dinamične kompanije sa fokusom na neprekidno unapređenje, što je odličan spoj sa kulturom kompanije De Heus. "

 „Predstojeća godina biće važan prelazni period. Identifikovaćemo ulaganja koja su potrebna u proizvodnim procesima radi poboljšanja kvaliteta proizvoda i povećanja proizvodnih kapaciteta. Pored toga, Welgro i Wirifa biće usklađeni sa standardima De Heus-a, tako da će stvoriti snažnu i objedinjenu organizaciju De Heus-a u Indoneziji. Takođe ćemo nastaviti sa procenom potencijalne mogućnosti da ojačamo svoju poziciju u lancu vrednosti, i organski i kroz akvizicije. “